Doordat we samenwerken met Cacholong werken we efficiënter en leveren we steeds hogere kwaliteit. Hierdoor verbetert ons trackrecord, waardoor wij voor steeds mooiere klanten mogen werken. Freek Jansen, MediaSoep
Dozenschuiver of maatwerkspecialist?
Onze ervaring is dat webhosters vaak digitale dozenschuivers zijn. Op de website komt de dienstverlening heel persoonlijk over, maar de realiteit is dat ze een one-size-fits-allpakket aanbieden. Of ze hebben hooguit 3 smaken waaruit je kunt kiezen. En daar moet je het dan mee doen. Maar heb je een maatwerkoplossing of ondersteuning nodig, dan heb je een probleem. De eerstelijnsklantenservicemedewerker die je te spreken krijgt, houdt zich keurig aan het protocol, maar heeft geen specialistische kennis. Dat betekende vaak dat we zelf heel diep moesten graven om iets voor elkaar te krijgen. En soms moesten we onze klanten teleurstellen.
Totdat we in 2017 min of meer per toeval bij Cacholong terecht kwamen. Wat een verademing: ze hebben specialistische kennis in huis, denken met je mee, zoeken complexe zaken uit en leveren maatwerk. En op vrijdagavond – als je net hebt ontdekt dat je iets cruciaals bent vergeten – nemen ze gewoon de telefoon op en helpen ze je verder.
Het vliegwieleffect van kwaliteitshosting
Of onze klanten ook merken dat we nu kwaliteitshosting gebruiken? Onze wat kleinere klanten merken dat niet. En dat is een goed teken, want ondernemers zouden zich helemaal niet met hosting hoeven bezig te houden. Grotere klanten – daarmee bedoel ik klanten die gemiddeld 100.000 bezoekers per dag op hun site hebben – merken het wel! Puur omdat de kennis, werkwijze en oplossingen van Cacholong ver boven dat van veel andere hostingpartijen uitstijgt.
We zijn inmiddels zo op elkaar ingespeeld, dat we steeds efficiënter werken en hogere kwaliteit leveren. Hierdoor verbetert ons trackrecord, waardoor wij voor steeds mooiere klanten mogen werken. Dat is een mooi vliegwieleffect.